2 Temmuz 2014 Çarşamba

Fırında Tavuklu Patates Tarifi



Fırında Tavuklu Patates Tarifinin Malzemeleri :

10 tane patates

6 tane baget (tavuk)

3 tane soğan

1 tane kırmızı biber

2 tane yeşil biber

Tuz

Karabiber

Sıvı yağ

1 Kaşık salça

4 tane domates
fırında tavuklu patats


Fırında Tavuklu Patatesin Hazırlanması :


Tavukları 15_20 dk haşladım. Patatesleri 4′e bölüp tavada az yağda kızarttım.Tepsinin en alt kısmına patatesleri yaydım.Soğan,kırmızı biber,yeşil biber tavada soteledikten sonra domatesleri de iri iri doğrayıp tavanın içine attım.5 dk kadar malzemeleri özleştirdim.(en son karabiber ve tuz ekledim ocağı kapattım(Ocaktan alıp patateslerin üzerine döktüm. Aralarına da bagetleri yerleştirip yeşil biberleri de tepsiye ekledim.


180 derece fırında 20 dk pişirdim(tüm malzemeler önceden kavrulduğu için çok fazla pişirmeye gerek yok)



Fırında Tavuklu Patates Tarifi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder